Testy  RSS
Skoda Enyaq RS Maxx iV | TEST


Skoda Enyaq RS to najmocniejszy i zarazem najdroższy model w ofercie czeskiej marki. Tylko czy blisko 300-konny elektryczny SUV ze sporą nadwagą może dostarczyć sportowych emocji? A może lepiej postawić na standardowego Enyaqa? Odpowiedzi na te pytania poszukamy w teście Skody Enyaq RS Maxx iV, czyli najbogatszej odmiany kosztującej ponad 300 tysięcy złotych.

Tagi: Skoda
Źródło: moto-przestrzen.pl

MG HS 1.5 T-GDI 162 KM MT6 Exclusive | TEST


Co prawda musieliśmy trochę poczekać, ale wreszcie MG HS trafił do naszego garażu i bardzo nas zaskoczył. Czym dokładnie? Z jakimi ustępstwami trzeba się pogodzić i czy warto kupić chińskiego SUV-a? Sprawdzamy to w teście MG HS w najwyższej wersji wyposażenia Exclusive oraz z manualną skrzynią biegów.

Tagi: MG
Źródło: moto-przestrzen.pl

Seat Ateca 1.5 TSI 150 KM DSG Xperience | TEST


Do naszego garażu wjechał Seat Ateca 1.5 TSI 150 KM DSG w bogatej wersji Xperience. To najmocniejszy i najlepiej wyposażony wariant jaki możemy obecnie zamówić. Co prawda Ateca należy do samochodów z najdłuższym stażem na rynku, ale pomimo tego wciąż jest ciekawą propozycją w segmencie kompaktowych SUV-ów.

Źródło: moto-przestrzen.pl

Cupra Formentor 2.0 TSI 190 KM DSG 4Drive | TEST


Nie jest to nasze pierwsze spotkanie z Cuprą Formentorem, ale tym razem do naszego garażu wjechała bardziej przyziemna odmiana hiszpańskiego SUV-a z którą nigdy nie mieliśmy do czynienia. Cupra Formentor 2.0 TSI 190 KM DSG 4Drive nie jest ani najmocniejszym wariantem, ani też najlepiej wyposażonym, ale warto się nim zainteresować, bo może okazać się optymalnym wyborem.

Źródło: moto-przestrzen.pl

Kia Stonic 1.0 T-GDI MHEV 120 KM DCT GT Line | TEST


Kia Stonic to typowy miejski crossover, który oferuje przestronne wnętrze, dobre wyposażenie, podniesione zawieszenie i oszczędne układy napędowe. Za ciekawie skonfigurowany egzemplarz z automatyczną skrzynią biegów trzeba zapłacić w okolicach 100 tysięcy złotych co nie jest wygórowaną kwotą. Zapraszamy do testu Kii Stonic 1.0 T-GDI MHEV 120 KM DCT GT Line.

Tagi: Kia
Źródło: moto-przestrzen.pl

Ssangyong Tivoli 1.5 T-GDI 163 KM AWD WILD | TEST


W bazowej wersji kosztuje około 90 tysięcy złotych, ma 5-letnią gwarancję a z salonu może wyjechać z instalacją LPG. Ssangyong Tivoli to najmniejszy SUV w gamie koreańskiej marki, który zadebiutował na rynku w 2015 roku, ale pomimo upływu czasu nie zamierza odchodzić na emeryturę. Mało tego, w zeszłym roku doczekał się kolejnego liftingu. Co oferuje koreański SUV i czym może przekonać do siebie potencjalnych klientów?

Źródło: moto-przestrzen.pl

Skoda Scala 2024 1.5 TSI 150 KM DSG Monte Carlo | TEST


Na rynku pojawiła się właśnie odświeżona Skoda Scala 2024, która zyskała bogatsze wyposażenie, lepsze materiały, nowsze technologie i upodobniła się do najnowszych modeli czeskiej marki. Co zmieniło się w zmodernizowanym modelu i czy nowa Scala ma szansę na dorównanie popularnością pozostałym modelom marki? Sprawdzamy to w naszym teście Skody Scala 1.5 TSI 150 KM DSG Monte Carlo.

Tagi: Skoda
Źródło: moto-przestrzen.pl

Renault Clio E-Tech 145 KM Full Hybrid Esprit Alpine | TEST


Tym razem do naszego testu wybraliśmy hybrydę, która ze względu na cenę raczej nie będzie najpopularniejszym wariantem Clio, ale wydaje się idealnym wyborem do miasta. Do tego prezentowany egzemplarz to topowa wersja wyposażenia Esprit Alpine, która zastąpiła odmianę R.S. Line, więc poza bardzo bogatym wyposażeniem mamy również nieco sportowego ducha i przepastne wyposażenie. Renault Clio E-Tech Full Hybrid Esprit Alpine to samochód kompletny, ale kosztuje w okolicach 120 tysięcy złotych.

Źródło: moto-przestrzen.pl

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet mild Hybrid 4WD Elegance | TEST


Suzuki Vitara to już dość wiekowe auto, jednak wciąż cieszy się popularnością wśród klientów i często możemy spotkać je na naszych ulicach. Na pewno zaletą Suzuki jest napęd na wszystkie koła, który wiąże się z dość dużym wydatkiem, ale relatywnie wciąż jest to tanie auto. Co ma do zaoferowania Suzuki Vitara i czy nie czas już na nową generację? Sprawdzamy to na przykładzie Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet mild Hybrid 4WD AllGrip 6MT Elegance, czyli wersji z miękką hybrydą, manualną skrzynią biegów i napędem na wszystkie koła.

Źródło: moto-przestrzen.pl

Cupra Formentor VZ5 BAT 2.5 TSI 390 KM | TEST


Cupra Formentor VZ5 to topowa odmiana, która otrzymała 2,5 litrowego benzyniaka o mocy 390 KM, napęd na wszystkie koła, karbonowy body kit, sportowy układ hamulcowy czy rozbudowany układ wydechowy. To potwornie szybka wersja, którą możecie upalać na torze a nawet nią driftować. Czym różni się Cupra Formentor VZ5 w wersji BAT od pozostałych wariantów i czy warto wydać na nią blisko 370 tysięcy złotych?

Źródło: moto-przestrzen.pl

Suzuki S-Cross 1.5 DualJet Hybrid 2WD 6AGS | TEST


Tym razem sprawdzamy co ma do zaoferowania wersja HEV (Hybrid Electric Vehicle). W Suzuki S-Cross 1.5 DualJet Hybrid mamy pełną hybrydę zapewniająca większą oszczędność oraz zautomatyzowaną przekładnię AGS, która powinna dać większy komfort użytkowania w mieście. A jak wygląda to w praktyce?

Tagi: Suzuki
Źródło: moto-przestrzen.pl

Volvo XC60 B5 2.0 250 KM AWD Mild Hybrid Ultra Dark | TEST


Jeśli chcecie kupić Volvo XC60 to musicie pogodzić się z mocno okrojoną gamą silnikową. Z oferty zniknęły silniki wysokoprężne i bazowy benzyniak B4 2.0 197 KM Mild Hybrid, więc testowane przez nas Volvo XC60 B5 AWD Mild Hybrid to obecnie jedyna wersja nie będąca hybrydą plug-in. Jak wypada bazowy benzyniak w najpopularniejszym samochodzie segmentu premium?

Źródło: moto-przestrzen.pl

Nissan Qashqai e-Power 190 KM 2WD Tekna+ | TEST


Do naszego garażu wjechał Nissan Qashqai e-Power 190 KM 2WD w najbogatszej wersji wyposażenia Tekna+. Jeśli lubicie ciszę i płynność jazdy oferowane przez elektryki, ale nie chcecie być ograniczani zasięgiem i zmuszani do czasochłonnego ładowania to hybryda stworzona przez Japończyków może się Wam spodobać.

Źródło: moto-przestrzen.pl

Hyundai i10 2024 FL 1.2 MPI 84 KM AMT Smart | TEST


Zawitał do nas odświeżony Hyundai i10 2024 FL 1.2 MPI AMT. To ciekawa wersja ze zautomatyzowaną skrzynią biegów, która teoretycznie powinna być jego największą zaletą. Jak jest w praktyce? I co zmieniło się w odświeżonym modelu? I czy warto płacić za takie auto 80 – 90 tysięcy złotych?

Tagi: Hyundai, Smart
Źródło: moto-przestrzen.pl

Seat Arona 1.5 TSI 150 KM DSG FR | TEST


Seat Arona to jeden z najciekawszych crossoverów segmentu B. Tym razem do naszej redakcji trafił Seat Arona 1.5 TSI 150 KM DSG FR, czyli najmocniejszy wariant w najbogatszym wyposażeniu za który trzeba zapłacić około 120 tysięcy złotych. Oczywiście prezentowany egzemplarz wymagał znaczącej dopłaty i kosztował około 145 tysięcy złotych.

Tagi: Aro, Seat
Źródło: moto-przestrzen.pl

Skoda Karoq 1.5 TSI 150 KM DSG Style | TEST


Lata mijają a Skoda Karoq wciąż cieszy się zainteresowaniem klientów. W październiku testowaliśmy wersję Sportline 2.0 TSI 190 KM DSG 4x4 a tym razem trafiła do nas zdecydowanie bardziej zdroworozsądkowa Skoda Karoq 1.5 TSI 150 KM DSG Style. Co oferuje czeski SUV, który w prezentowanej wersji rozpoczyna się od około 140 tysięcy złotych?

Tagi: Aro, Skoda
Źródło: moto-przestrzen.pl

Ford Kuga 2.5 PHEV 225 KM Graphite Tech Edition | TEST


Ford Kuga to duży, rodzinny i komfortowy SUV, który bardzo dobrze zadomowił się na naszym rynku i jest dostępny w wielu wariantach. Do naszego testu trafił najdroższy wariant, czyli hybryda plug-in w wersji wyposażenia Graphite Tech Edition. Tanio nie jest, bo prezentowany egzemplarz to wydatek co najmniej 218 490 złotych. Jak wypadł Ford Kuga PHEV w naszym zimowym teście i czy warto się nim zainteresować?

Źródło: moto-przestrzen.pl

Ford Focus ST X Performance 2.3 EcoBoost 280 KM | TEST


Do naszego garażu wjechał Ford Focus ST X wyposażony w pakiet Performance. W takim wydaniu to jeden z najlepszych hot hatchy na rynku. Do tego Ford Focus ST Performance kosztuje mniej niż 200 tysięcy złotych co czyni go jedną z najciekawszych propozycji na rynku.

Źródło: moto-przestrzen.pl

Dacia Duster ECO-G 100 LPG Extreme | TEST


Do naszego testu trafił bogato wyposażony egzemplarz w wersji Extreme, napędzany benzyniakiem ECO-G 100 z fabryczną instalacją LPG, która dla wielu klientów może być kluczowa w podjęciu decyzji o zakupie. Właściwie to brakuje tylko napędu na wszystkie koła i automatycznej przekładni EDC, ale i tak, cena poniżej 100 tysięcy złotych to prawdziwa okazja. Zapraszamy do testu Dacia Duster ECO-G 100 LPG Extreme.

Źródło: moto-przestrzen.pl

Suzuki S-Cross Mild Hybrid 1.4 4WD 6MT Premium | TEST


Jest grupa klientów nastawiona na nowości, potrzebująca samochodu wyróżniającego się z tłumu i wyposażonego w najnowocześniejsze rozwiązania. Jest też grupa klientów – tradycjonalistów, szukających samochodu nieskomplikowanego w obsłudze, wyposażonego w nowoczesne systemy bezpieczeństwa, taniego w eksploatacji i bezawaryjnego. Właśnie dla takich klientów jest Suzuki S-Cross Hybrid 1.4 4WD 6MT Premium.

Tagi: Suzuki
Źródło: moto-przestrzen.pl

reklama
Punkta.pl – porównywarka OC
Polecamy
[TEST] Renault Symbioz E-Tech Full Hybrid 145 esprit Alpine

#zrodlo

W gamie Renault robi się dość ciasno. Nie dość, że producent postanowił rozdzielić modele na elektryczne i spalinowe w każdym segmencie, to nawet w poszczególnych segmentach powstało zamieszanie, a to za sprawą modelu Symbioz. kompaktowy crossover segmentu C to kolejny model w gamie. Przecież Renault ma już jeden model w tym segmencie o nazwie Austral. […]

Źródło: www.testauto.pl

[TEST] Nissan X-Trail e-Power e-4ORCE Tekna

#zrodlo


Nissan X-Trail to duży, rodzinny SUV, który stara się o wejście do klasy Premium. W zależności od wersji może oferować 7 miejsc. Jest dużo bardziej nowoczesny niż jego poprzednik, a nowy silnik hybrydowy działa jak generator prądu, ponieważ koła napędza silnik elektryczny, a w przypadku testowanego e-4CORE, napędzają go dwa silniki. Zacznijmy jednak od stylistyki. […]

Źródło: www.testauto.pl

[TEST] Nissan Juke 1.6 Hybrid 143 KM N-Sport


Nissan Juke drugiej generacji jest z nami już od 2019 roku. Poza odważnym wyglądem do niedawna Juke’owi coś brakowało, ale to się zmieniło wraz z liftingiem. Chodzi przede wszystkim o kolor. Żółty, kanarkowy to cecha charakterystyczna dla pierwszej generacji, a w tym modelu wygląda jeszcze lepiej. Poza kolorem pojawiło się kilka mniejszych i jedna większa […]

Źródło: www.testauto.pl

[TEST] Honda Civic e:HEV 184 Sport


Honda lubi eksperymentować ze swoimi modelami, a Civic jest tego idealnym przykładem. To już XI generacja, a każda poprzednia różniła się od siebie diametralnie, głównie pod względem nadwozia. XI generację charakteryzuje przede wszystkim silnik, który jest dostępny wyłącznie w odmianie hybrydowej, gdzie silnik spalinowy działa jako generator prądu dla silników elektrycznych. Niska linia nadwozia z […]

Źródło: www.testauto.pl

[TEST] Mercedes AMG GT 4 Door Coupe 63S


Mercedes ma w swojej gamie mnóstwo modeli. W segmencie E jest ich aż 3. Jest klasa E, model CLS, a od pewnego czasu również AMG GT 4 Door Coupe. I to właśnie ten ostatni jest najmocniejszym samochodem w ofercie Mercedesa. Ma 639 KM i 900 Nm, a ponieważ jest to liftback o kształcie Coupe, AMG […]

Źródło: www.testauto.pl

[TEST] Abarth 500e Turismo

#zrodlo


Abarth znany ze swoich zadziornych i spartańskich aut zaoferował klientom swojego pierwszego elektryka. Zbudowany na elektrycznym Fiacie 500 wygląda bardziej agresywnie, ale także nieznacznie większą moc. Czy elektryczny Abarth 500e zachowa renomę szalonego zawadiaki? Wyczynowy malec segmentu A uzyskał sporo zmian względem Fiata 500e, które dodały rasowego wyglądu. Umieszczono emblematu Abartha, wstawiono bardziej zadziory zderzak […]

Tagi: Abarth, Fiat
Źródło: www.testauto.pl

[TEST] Fiat 600e RED


Fiat 600, Jeep Avanger i Alfa Romeo Junior. Te trzy auta łączy wspólny koncern, wspólna platformę CMP i te same jednostki napędowe. Łączy je jeszcze jedna kwestia. Ta sama linia montażowa w Tychach. Fiat 600 stał się następcą Fiata 500X i jako Crossover segmentu B stara się wojować rynek za pomocą silnika spalinowego jak i […]

Źródło: www.testauto.pl

[TEST] Renault Scenic E-Tech 87 kWh Iconic


Niegdyś popularny minivan, dziś stara się o swoją pozycję wśród elektrycznych Crossoverów segmentu C. Renault Scenic E-Tech to ciekawa propozycja francuskiej marki do walki w popularnym segmencie. Według danych technicznych ma się czym pochwalić. Duża bateria, sugerowany duży zasięg i charakterystyczny wygląd wydają się być dobrym przepisem na sukces, ale czy na pewno? Scenic E-Tech […]

Źródło: www.testauto.pl

[TEST] Volvo EX30 Single Motor Extended Range

#zrodlo


Do niedawna myślałem, że dzisiejsza motoryzacja niczym mnie już nie zaskoczy. (Że dzisiejsza motoryzacja niczym mnie już nie zaskoczy) Różne marki, chociaż różniące się od siebie w gruncie rzeczy były na tyle dobre, że ciężko było znaleźć jakieś wady, które mogą być uciążliwe na co dzień. Różnica przede wszystkim wynikała od segmentu i klasy auta, […]

Tagi: Volvo
Źródło: www.testauto.pl

[TEST] Dacia Duster Hybrid 140 Journey

#zrodlo


Duster był do niedawna najchętniej wybierany model Dacii i jednym z najlepiej sprzedających się aut w Polsce. Czy trzecia generacja rumuńskiego SUVa zdoła utrzymać dobre wskaźniki sprzedaży? Na pierwszy rzut oka widać ogromną rewolucję, ale wraz z rewolucją wizualną i technologiczną przyszła też pora na znaczne zmiany w cenniku. Nowa Dacia Duster trzeciej generacji przestaje […]

Źródło: www.testauto.pl

reklama
Kontakt z nami
MotoInfo24.pl poleca:   Oferty poleasingoweUbezpieczenia OC /ACCzęści samochodoweSporty samochodowe