Porządki w zespole Hyundaia
28.03.2023 9:39
Były szef Renault F1, który w styczniu stanął na czele stajni Hyundaia, ujawnił swoje wstępne, kluczowe cele w kontekście rozwoju ekipy koreańskiego producenta. Zawiera się w tym uporządkowanie struktury, poprawienie komunikacji i określenie decyzyjności na poszczególnych stanowiskach.
Ponadto Francuz wyraził ambicję, aby zespół był „bardziej prowadzony przez ...
Ponadto Francuz wyraził ambicję, aby zespół był „bardziej prowadzony przez ...
Nowy Hyundai Sonata kusi stylistyką. Najbardziej sportowy design w historii
Długa maska i szeroki przód, nisko osadzone nadwozie, bardziej agresywna stylistyka oraz nowoczesne wnętrze mają zachęcić klientów do nowego Hyundaia Sonaty. Ósma generacja tego przeprojektowanego sportowego sedana zadebiutuje na całym świecie już 30 marca i będzie dostępna w wersji standardowej oraz N Line.
27.03.2023 20:23
Hyundai Sonata 2024 pokazuje innym projektantom, jak wkomponowuje się listwy LED

Nie jest tajemnicą, że producenci samochodów starają się wpisać w panujące trendy. Najpierw były SUV-y i crossovery, a teraz są wszelkiego rodzaju „świecidełka”. Oświetlenie nastrojowe nie jest już niczym nadzwyczajnym, podobnie jak listwy LED montowane z zewnątrz. Nietrudno jednak odnieść wrażenie, że część projektantów stosuje je wręcz na siłę, co wygląda słabo. Hyundai Sonata 2024 […]
27.03.2023 16:51

Nie jest tajemnicą, że producenci samochodów starają się wpisać w panujące trendy. Najpierw były SUV-y i crossovery, a teraz są wszelkiego rodzaju „świecidełka”. Oświetlenie nastrojowe nie jest już niczym nadzwyczajnym, podobnie jak listwy LED montowane z zewnątrz. Nietrudno jednak odnieść wrażenie, że część projektantów stosuje je wręcz na siłę, co wygląda słabo. Hyundai Sonata 2024 […]
Zadowolenie u Solberga
Solberg po zakończeniu sezonu 2022 stracił miejsce w fabrycznej ekipie Hyundaia i możliwość występów autem Rally1. Nie udało się porozumieć z M-Sportem w sprawie programu za kierownicą hybrydowej Pumy i syn Pettera - mistrza świata z 2003 roku - postanowił zrobić krok wstecz i rywalizuje w tym sezonie w WRC 2.
21-latek postawił na Skodę Fabia RS Rally2 i stajnię Toksport. Razem ...
21-latek postawił na Skodę Fabia RS Rally2 i stajnię Toksport. Razem ...
Niezawodność pomogła Hyundaiowi
Hyundai miał w Meksyku szanse na zwycięstwo, ale Esapekka Lappi i Janne Ferm wycofali się na skutek wypadku na pierwszej sobotniej próbie. Wtedy do głosu doszli Thierry Neuville i Martijn Wydaeghe. Belgowie uporczywie ścigali będących na drugim miejscu: Elfyna Evansa i Scotta Martina i wyprzedzili duet Toyoty na finałowym oesie. Różnica na koniec rajdu wyniosła 0,4 s.
Abiteboul ...
Abiteboul ...
Tagi: Hyundai
Źródło:
pl.motorsport.com
Tochowicz pracował z Marczykiem
Michał Tochowicz ponownie przygotował rozbudowany program startów przy czym w kampanii 2023, skoncentrowanej głównie na RSMP, będą to wyłącznie imprezy asfaltowe.
Na odcinkach specjalnych znów pojawi się za kierownicą Citroena C3 Rally2, do którego przesiadł się w kwietniu zeszłego roku po wcześniejszych występach w Hyundaiu i20 R5. Na prawym fotelu pozostanie Piotr ...
Na odcinkach specjalnych znów pojawi się za kierownicą Citroena C3 Rally2, do którego przesiadł się w kwietniu zeszłego roku po wcześniejszych występach w Hyundaiu i20 R5. Na prawym fotelu pozostanie Piotr ...
Hyundai i10 1.0 T-GDI 100 KM N Line | TEST
Jeszcze kilka lat temu właściwie każdy producent miał w swojej ofercie miejskie autko. Czasy się zmieniają a coraz ostrzejsze normy emisji spalin sprawiają, że produkcja mieszczuchów przestaje się opłacać. Część producentów wycofała się z produkcji takich samochodów, ale na rynku wciąż są producenci, którzy ciągle wierzą w segment A i utrzymują ich produkcję. Jednym z nich jest Hyundai, który wciąż utrzymuje produkcję modelu i10. Jak w dzisiejszych czasach radzi sobie typowy mieszczuch? Sprawdzamy to na przykładzie usportowionej odmiany N Line z silnikiem 1.0 T-GDI 100 KM.
22.03.2023 13:44
Jeszcze kilka lat temu właściwie każdy producent miał w swojej ofercie miejskie autko. Czasy się zmieniają a coraz ostrzejsze normy emisji spalin sprawiają, że produkcja mieszczuchów przestaje się opłacać. Część producentów wycofała się z produkcji takich samochodów, ale na rynku wciąż są producenci, którzy ciągle wierzą w segment A i utrzymują ich produkcję. Jednym z nich jest Hyundai, który wciąż utrzymuje produkcję modelu i10. Jak w dzisiejszych czasach radzi sobie typowy mieszczuch? Sprawdzamy to na przykładzie usportowionej odmiany N Line z silnikiem 1.0 T-GDI 100 KM.
Tagi: Hyundai
Źródło:
moto-przestrzen.pl
Neuville trochę odetchnął
22.03.2023 13:20
Pierwszy etap, rozegranej w zeszłym tygodniu trzeciej rundy Rajdowych Mistrzostw Świata 2023, był dość problematyczny dla załogi Thierry Neuville i Martijn Wydaeghe. Mieli kilka problemów technicznych z Hyundaiem i20 N Rally1. Szwankowała m.in. hybryda po jednym ze skoków, doszło też do defektu amortyzatora.
Podczas kolejnych dwóch dni belgijski duet narzucił już lepsze tempo na ...
Podczas kolejnych dwóch dni belgijski duet narzucił już lepsze tempo na ...
Hyundai wskazał Breena
Rajd Chorwacji stanowi czwartą odsłonę WRC 2023. Zawody odbędą się w dniach 20-23 kwietnia. Uczestnicy imprezy zmierzą się z dwudziestoma asfaltowymi odcinkami specjalnymi.
Fabryczny zespół Hyundaia przystąpi do wydarzenia z bazą w Zagrzebiu ze stałymi w składzie - Thierrym Neuville’em i Martijnem Wydaghe’em, aktualnymi wiceliderami mistrzostw oraz z Esapekką Lappim i Janne ...
Fabryczny zespół Hyundaia przystąpi do wydarzenia z bazą w Zagrzebiu ze stałymi w składzie - Thierrym Neuville’em i Martijnem Wydaghe’em, aktualnymi wiceliderami mistrzostw oraz z Esapekką Lappim i Janne ...
Hyundai mówi wprost - ekrany w aucie są niebezpieczne. Rozwiązanie jest jedno
Kiedyś ekran w samochodzie był oznaką nowoczesności oraz bogatego wyposażenia, a dziś coraz częściej pojawiają się głosy, że nie są one ani wygodne, ani bezpieczne. Do zwolenników fizycznych przycisków należy między innymi Hyundai, którego przedstawiciele w dobitny sposób wyjaśnili swoje stanowisko w tej sprawie.
Kiedyś ekran w samochodzie był oznaką nowoczesności oraz bogatego wyposażenia, a dziś coraz częściej pojawiają się głosy, że nie są one ani wygodne, ani bezpieczne. Do zwolenników fizycznych przycisków należy między innymi Hyundai, którego przedstawiciele w dobitny sposób wyjaśnili swoje stanowisko w tej sprawie.
Tagi: Hyundai
Źródło:
motoryzacja.interia.pl
reklama