[TEST] Abarth 500e Turismo
Abarth znany ze swoich zadziornych i spartańskich aut zaoferował klientom swojego pierwszego elektryka. Zbudowany na elektrycznym Fiacie 500 wygląda bardziej agresywnie, ale także nieznacznie większą moc. Czy elektryczny Abarth 500e zachowa renomę szalonego zawadiaki? Wyczynowy malec segmentu A uzyskał sporo zmian względem Fiata 500e, które dodały rasowego wyglądu. Umieszczono emblematu Abartha, wstawiono bardziej zadziory zderzak […]
Abarth znany ze swoich zadziornych i spartańskich aut zaoferował klientom swojego pierwszego elektryka. Zbudowany na elektrycznym Fiacie 500 wygląda bardziej agresywnie, ale także nieznacznie większą moc. Czy elektryczny Abarth 500e zachowa renomę szalonego zawadiaki? Wyczynowy malec segmentu A uzyskał sporo zmian względem Fiata 500e, które dodały rasowego wyglądu. Umieszczono emblematu Abartha, wstawiono bardziej zadziory zderzak […]
Stellantis i Włosi znów po tej samej stronie. Ogłoszono duże inwestycje

To nie były łatwe miesiące. Tamtejszy rząd wyraźnie sprzeciwiał się działaniom dużego koncernu motoryzacyjnego i rzucał mu kłody pod nogi. Było ich aż nadto. Konflikt trafił nawet do mediów i można go było dostrzec w reklamach telewizyjnych. Ta relacja zasługiwała na status „to skomplikowane”. Wydaje się jednak, że po zwolnieniu Carlosa Tavaresa doszło do ocieplenia […]
19.12.2024 14:15

To nie były łatwe miesiące. Tamtejszy rząd wyraźnie sprzeciwiał się działaniom dużego koncernu motoryzacyjnego i rzucał mu kłody pod nogi. Było ich aż nadto. Konflikt trafił nawet do mediów i można go było dostrzec w reklamach telewizyjnych. Ta relacja zasługiwała na status „to skomplikowane”. Wydaje się jednak, że po zwolnieniu Carlosa Tavaresa doszło do ocieplenia […]
Przyszłość Abartha jest jednoznaczna. W ofercie tylko pizza z ananasem

To zaskakujące, że Włosi nie wyciągają wniosków – i to żadnych. Postawa koncernu Stellantis też nie jest w tym przypadku pomocna. Czy to próba sabotażu? A może brak wyobraźni? Tego nie wie nikt. Wygląda na to, że przyszłość Abartha nie będzie kolorowa – przynajmniej ta najbliższa. Co prawda nigdy to nie był producent, który znajdował […]
18.11.2024 15:59

To zaskakujące, że Włosi nie wyciągają wniosków – i to żadnych. Postawa koncernu Stellantis też nie jest w tym przypadku pomocna. Czy to próba sabotażu? A może brak wyobraźni? Tego nie wie nikt. Wygląda na to, że przyszłość Abartha nie będzie kolorowa – przynajmniej ta najbliższa. Co prawda nigdy to nie był producent, który znajdował […]
Abarth 600e to najmocniejszy Abarth w historii
Abarth prezentuje Nowego Abartha 600e, najmocniejszego Abartha w historii, z silnikiem elektrycznym o mocy 280 KM, osiągającego maksymalną prędkość 200 km/h i przyspieszenie od 0 do 100 w 5,85 sekundy. Najmocniejszego Abartha w historii będzie można niebawem zamawiać w obu wersjach: Nowy Abarth 600e Turismo w cenie 195 000 zł i model Scorpionissima w cenie 212 000 zł.
04.11.2024 9:02
Abarth prezentuje Nowego Abartha 600e, najmocniejszego Abartha w historii, z silnikiem elektrycznym o mocy 280 KM, osiągającego maksymalną prędkość 200 km/h i przyspieszenie od 0 do 100 w 5,85 sekundy. Najmocniejszego Abartha w historii będzie można niebawem zamawiać w obu wersjach: Nowy Abarth 600e Turismo w cenie 195 000 zł i model Scorpionissima w cenie 212 000 zł.
Tagi: Abarth
Źródło:
moto-przestrzen.pl
Abarth 600e ma sporą moc. Spoko. Szybciej dojedzie do ładowarki

Po kilku miesiącach od udostępnienia zdjęć, włoska marka postanowiła pokazać światu oficjalne dane techniczne dotyczące nowego modelu. Jeżeli chodzi o moc, to nie ma powodów do narzekania. Abarth 600e oficjalnie dołącza do rodziny „skorpionów”. Czy ma sens? To pytanie, które stawiają sobie liczni fani tego producenta. W przypadku niewielkich aut, przewagę stanowią lekkość i zwinność. […]
28.10.2024 21:17

Po kilku miesiącach od udostępnienia zdjęć, włoska marka postanowiła pokazać światu oficjalne dane techniczne dotyczące nowego modelu. Jeżeli chodzi o moc, to nie ma powodów do narzekania. Abarth 600e oficjalnie dołącza do rodziny „skorpionów”. Czy ma sens? To pytanie, które stawiają sobie liczni fani tego producenta. W przypadku niewielkich aut, przewagę stanowią lekkość i zwinność. […]
Abarth 500e – z prądem, ale pod prąd

Abarth 500e należy do nowej fali aut elektrycznych, ale nie płynie z trendami, lecz wyznacza własne, w których bezemisyjność nie wyklucza frajdy z jazdy.
15.10.2024 11:00

Abarth 500e należy do nowej fali aut elektrycznych, ale nie płynie z trendami, lecz wyznacza własne, w których bezemisyjność nie wyklucza frajdy z jazdy.
Grzegorz Czarnecki dyrektorem ds. sprzedaży marek Stellantisa
18.09.2024 15:19
Grzegorz Czarnecki obejmuje stanowisko dyrektora ds. sprzedaży marek Abarth, Citroën, Fiat, Opel i Peugeot oraz logistyki Stellantis Polska. Zastąpi on na tym stanowisku Allesandro Rendę, kończy swój kilkuletni pobyt w Polsce i wraca do Włoch, gdzie będzie kontynuował karierę w ramach grupy Stellantis.
Wodny Abarth? Na pewno oferuje więcej frajdy, niż ten elektryczny na kołach

Bardzo lubimy włoską markę, ale kierunek, w którym zmierza jest daleki od optymalnego, co zresztą podkreśla popyt na najnowsze wydanie „pięćsetki” w usportowionej wersji. Łyżką miodu jest jednak ten projekt. To wodny Abarth, który został opracowany przez firmę Car Off Shore. Nie jest to jednak projekt w pełni niezależny, ponieważ w jego powstaniu pomagał koncern […]
12.06.2024 13:18

Bardzo lubimy włoską markę, ale kierunek, w którym zmierza jest daleki od optymalnego, co zresztą podkreśla popyt na najnowsze wydanie „pięćsetki” w usportowionej wersji. Łyżką miodu jest jednak ten projekt. To wodny Abarth, który został opracowany przez firmę Car Off Shore. Nie jest to jednak projekt w pełni niezależny, ponieważ w jego powstaniu pomagał koncern […]
Ten niepozorny Fiat Panda może zaskoczyć. Ma silnik z Abartha

Druga generacja miejskiego modelu włoskiej marki cieszy się w Polsce uznaniem i szacunkiem, co ma związek nie tylko z solidnością, ale też miejscem wytwarzania. Jak powszechnie wiadomo produkowano ją w Tychach. Mimo że ostatnie sztuki zjechał z taśm zakładowych 12 lat temu (w 2012 roku), na europejskich drogach wciąż można spotkać sporą liczbę egzemplarzy w […]
07.06.2024 18:43

Druga generacja miejskiego modelu włoskiej marki cieszy się w Polsce uznaniem i szacunkiem, co ma związek nie tylko z solidnością, ale też miejscem wytwarzania. Jak powszechnie wiadomo produkowano ją w Tychach. Mimo że ostatnie sztuki zjechał z taśm zakładowych 12 lat temu (w 2012 roku), na europejskich drogach wciąż można spotkać sporą liczbę egzemplarzy w […]
Źródło:
namasce.pl