Nowy Mercedes-Benz Klasy G z bliska
Nowa Klasa G korzysta z 45 lat doświadczenia i specjalistycznej wiedzy w budowie pojazdów terenowych. Off-roadowa ikona niezmiennie bazuje na sprawdzonej ramie drabinkowej, ma trzy mechaniczne blokady mechanizmów różnicowych i łączy niezależne przednie zawieszenie z podwójnymi wahaczami poprzecznymi oraz sztywną oś tylną.
07.04.2024 9:18
Nowa Klasa G korzysta z 45 lat doświadczenia i specjalistycznej wiedzy w budowie pojazdów terenowych. Off-roadowa ikona niezmiennie bazuje na sprawdzonej ramie drabinkowej, ma trzy mechaniczne blokady mechanizmów różnicowych i łączy niezależne przednie zawieszenie z podwójnymi wahaczami poprzecznymi oraz sztywną oś tylną.
Tagi: Mercedes, Mercedes-Benz
Źródło:
moto-przestrzen.pl
Mercedes-Benz GLE 350 de 4MATIC przejedzie prawie 100 km na prądzie. Później uruchomi diesla i wszyscy będą zadowoleni
Hybrydy plug-in najlepiej łączą nowoczesność z klasyką układów napędowych. Ich największa użyteczność wymaga sprecyzowanych warunków, ale biorąc pod uwagę wady aut elektrycznych i ograniczenia modeli spalinowych, to zdrowy kompromis, który warto rozważyć. Mercedes-Benz GLE 350 de jest tego znakomitym przykładem. Trzeba jednak zacząć od wątku ekologicznego. Czy tak ciężki i mocny samochód jest przyjazny dla […]
02.04.2024 1:06
Hybrydy plug-in najlepiej łączą nowoczesność z klasyką układów napędowych. Ich największa użyteczność wymaga sprecyzowanych warunków, ale biorąc pod uwagę wady aut elektrycznych i ograniczenia modeli spalinowych, to zdrowy kompromis, który warto rozważyć. Mercedes-Benz GLE 350 de jest tego znakomitym przykładem. Trzeba jednak zacząć od wątku ekologicznego. Czy tak ciężki i mocny samochód jest przyjazny dla […]
Źródło:
namasce.pl
Nowy Mercedes-Benz Klasy G – na bezdroża bez ograniczeń
Mercedes-Benz Klasy G od dawna uchodzi za motoryzacyjną ikonę, a teraz po raz kolejny umacnia swoją pozycję wśród luksusowych aut terenowych. Zupełnie nowe modele imponują w każdych warunkach jeszcze lepszymi osiągami, w czym zasługa zelektryfikowanych zespołów napędowych, nowoczesnymi systemami wspomagającymi kierowcę, zwiększonym poziomem komfortu oraz zaawansowaną cyfryzacją. Klasa G oferuje dziś najbardziej zróżnicowane portfolio napędów […]
27.03.2024 16:08
Mercedes-Benz Klasy G od dawna uchodzi za motoryzacyjną ikonę, a teraz po raz kolejny umacnia swoją pozycję wśród luksusowych aut terenowych. Zupełnie nowe modele imponują w każdych warunkach jeszcze lepszymi osiągami, w czym zasługa zelektryfikowanych zespołów napędowych, nowoczesnymi systemami wspomagającymi kierowcę, zwiększonym poziomem komfortu oraz zaawansowaną cyfryzacją. Klasa G oferuje dziś najbardziej zróżnicowane portfolio napędów […]
Źródło:
www.motonews.pl
Elektromobilność wagi ciężkiej – prezentacja elektrycznych ciężarówek Grupy Wróbel
Grupa Wróbel, przedstawiciel Mercedes-Benz Trucks oraz marki FUSO, zaprezentowała w ODTJ Autodrom Pomorze nowe modele samochodów ciężarowych z elektrycznym napędem. Mercedes-Benz eActros to ciągnik siodłowy z dwoma silnikami o łącznej mocy szczytowej do 400 kW i zasięgiem do 300 lub 400 km, zależnie od wersji. Drugi z modeli to FUSO eCanter, dostępny w 4 kategoriach …
Grupa Wróbel, przedstawiciel Mercedes-Benz Trucks oraz marki FUSO, zaprezentowała w ODTJ Autodrom Pomorze nowe modele samochodów ciężarowych z elektrycznym napędem. Mercedes-Benz eActros to ciągnik siodłowy z dwoma silnikami o łącznej mocy szczytowej do 400 kW i zasięgiem do 300 lub 400 km, zależnie od wersji. Drugi z modeli to FUSO eCanter, dostępny w 4 kategoriach …
Źródło:
www.moto3m.pl
Nowy Mercedes-Benz EQV i Klasa V
Ceny katalogowe nowej Klasy V zaczynają się od 224 289 zł, a nowego EQV 300 od 329 761 zł. Nowa Klasa V stanowi także bazę oferowanego fabrycznie kampera Marco Polo. Jego cena zaczyna się od 333 868 zł i zawiera niemal wszystko, co stanowi o atrakcyjności modelu.
Ceny katalogowe nowej Klasy V zaczynają się od 224 289 zł, a nowego EQV 300 od 329 761 zł. Nowa Klasa V stanowi także bazę oferowanego fabrycznie kampera Marco Polo. Jego cena zaczyna się od 333 868 zł i zawiera niemal wszystko, co stanowi o atrakcyjności modelu.
Tagi: Mercedes, Mercedes-Benz
Źródło:
moto-przestrzen.pl
Tańsze modele Mercedesa utrzymają się w gamie. Zainteresowanie elektrykami nie jest satysfakcjonujące
A jednak europejscy klienci nie dali się przekonać do rewolucji przemysłu motoryzacyjnego – przynajmniej jeszcze nie. Producenci mają więc zagwozdkę. Hucznie zapowiadane usuwanie samochodów spalinowych traci rozpęd, co oczywiście nie dziwi. Ekologiczne lobby i nieroztropni politycy od lat wpychają w „elektryczny marazm”, ale wyniki sprzedaży zmieniają nastawienie producentów. Przykładem mogą być tańsze modele Mercedesa, które […]
11.03.2024 16:52
A jednak europejscy klienci nie dali się przekonać do rewolucji przemysłu motoryzacyjnego – przynajmniej jeszcze nie. Producenci mają więc zagwozdkę. Hucznie zapowiadane usuwanie samochodów spalinowych traci rozpęd, co oczywiście nie dziwi. Ekologiczne lobby i nieroztropni politycy od lat wpychają w „elektryczny marazm”, ale wyniki sprzedaży zmieniają nastawienie producentów. Przykładem mogą być tańsze modele Mercedesa, które […]
Źródło:
namasce.pl
Nowy Mercedes-Benz CLE ma zastąpić dwa modele. Sprawdziłem wersję z środka oferty
Marka ze Stuttgartu stopniowo zmienia swoją gamę. Niedawno trafiło do niej eleganckie coupe, które ma przed sobą trudne zadanie. Czy osiągnie zamierzone rezultaty? Czas pokaże. Oto nowy Mercedes-Benz CLE w pierwszym wydaniu. Ma zastąpić dwudrzwiowe warianty Klas C i E, co z pewnością nie będzie proste. Zanim o jego stylistyce, warto skupić się na samej […]
02.03.2024 16:28
Marka ze Stuttgartu stopniowo zmienia swoją gamę. Niedawno trafiło do niej eleganckie coupe, które ma przed sobą trudne zadanie. Czy osiągnie zamierzone rezultaty? Czas pokaże. Oto nowy Mercedes-Benz CLE w pierwszym wydaniu. Ma zastąpić dwudrzwiowe warianty Klas C i E, co z pewnością nie będzie proste. Zanim o jego stylistyce, warto skupić się na samej […]
Źródło:
namasce.pl
Gdańskie lotnisko stawia na elektromobilność od marki Mercedes-Benz
Flota elektrycznych Mercedesów, dostarczona przez obu trójmiejskich dealerów – firmy BMG Goworowski oraz Witman, zasiliła gdański Port Lotniczy im. Lecha Wałęsy. Kontrakt dotyczy łącznie ośmiu elektrycznych samochodów. Oficjalna informacja w tej sprawie została przekazana we wtorek, podczas konferencji prasowej. Uczestniczyli w niej – z ramienia lotniska, Prezes Zarządu Tomasz Kloskowski, a dealerów reprezentował Marek Szybilski, …
Flota elektrycznych Mercedesów, dostarczona przez obu trójmiejskich dealerów – firmy BMG Goworowski oraz Witman, zasiliła gdański Port Lotniczy im. Lecha Wałęsy. Kontrakt dotyczy łącznie ośmiu elektrycznych samochodów. Oficjalna informacja w tej sprawie została przekazana we wtorek, podczas konferencji prasowej. Uczestniczyli w niej – z ramienia lotniska, Prezes Zarządu Tomasz Kloskowski, a dealerów reprezentował Marek Szybilski, …
Źródło:
www.moto3m.pl
Elastyczny system ładowania Pro od Mercedes-Benz
W domu, w pracy czy na wakacjach. Wewnątrz lub na zewnątrz. Elastyczny system ładowania Pro firmy Mercedes-Benz to „przenośny wallbox” – idealne, kompleksowe rozwiązanie do ładowania w każdej sytuacji, przeznaczone dla użytkowników samochodów elektrycznych oraz hybryd plug-in. Umożliwia on łatwe i wygodne ładowanie z mocą do 22 kW, w zależności od źródła energii, wyposażenia pojazdu oraz adaptera.
W domu, w pracy czy na wakacjach. Wewnątrz lub na zewnątrz. Elastyczny system ładowania Pro firmy Mercedes-Benz to „przenośny wallbox” – idealne, kompleksowe rozwiązanie do ładowania w każdej sytuacji, przeznaczone dla użytkowników samochodów elektrycznych oraz hybryd plug-in. Umożliwia on łatwe i wygodne ładowanie z mocą do 22 kW, w zależności od źródła energii, wyposażenia pojazdu oraz adaptera.
Tagi: Mercedes, Mercedes-Benz
Źródło:
moto-przestrzen.pl
Kobiece manekiny w testach zderzeniowych Mercedes-Benz
Ma około 1,5 metra wzrostu, waży 49 kilogramów i – jak w przypadku innych manekinów najnowszej generacji – dysponuje licznymi czujnikami rozmieszczonymi na różnych częściach ciała. Łącznie to aż 150 punktów pomiarowych. Od 20 lat jest kierowcą oraz pasażerką z przodu i z tyłu w testach zderzeniowych Mercedes-Benz – na równi z tradycyjnym męskim manekinem
Ma około 1,5 metra wzrostu, waży 49 kilogramów i – jak w przypadku innych manekinów najnowszej generacji – dysponuje licznymi czujnikami rozmieszczonymi na różnych częściach ciała. Łącznie to aż 150 punktów pomiarowych. Od 20 lat jest kierowcą oraz pasażerką z przodu i z tyłu w testach zderzeniowych Mercedes-Benz – na równi z tradycyjnym męskim manekinem
Źródło:
moto-przestrzen.pl