Liberty Media odrzuciła kandydaturę Andrettiego
Liberty Media oficjalnie odrzuciła kandydaturę nowego zespołu Andretti, podając przy tym wiele bardzo naciąganych powodów. Są za to otwarci na ponową próbę ekipy Andretti-Cadillac, ale […]
Na znajduje się więcej artykułów na temat Formuły 1.
31.01.2024 22:31
Liberty Media oficjalnie odrzuciła kandydaturę nowego zespołu Andretti, podając przy tym wiele bardzo naciąganych powodów. Są za to otwarci na ponową próbę ekipy Andretti-Cadillac, ale […]
Na znajduje się więcej artykułów na temat Formuły 1.
Beton w F1? Andretti odrzucony!
Wydawało się, że wkrótce zobaczymy jedenastą ekipę w stawce. Kibice nie tylko ze Stanów Zjednoczonych, ale też całego świata chcieli, by amerykańska ekipa była częścią „Królowej Wyścigów”. Beton w F1 nie został jednak przebity. Zacznijmy jednak od genezy. Andretti to legendarny kierowca i bardzo zamożny człowiek, który od lat marzy o dołączeniu do stawki – […]
31.01.2024 18:24
Wydawało się, że wkrótce zobaczymy jedenastą ekipę w stawce. Kibice nie tylko ze Stanów Zjednoczonych, ale też całego świata chcieli, by amerykańska ekipa była częścią „Królowej Wyścigów”. Beton w F1 nie został jednak przebity. Zacznijmy jednak od genezy. Andretti to legendarny kierowca i bardzo zamożny człowiek, który od lat marzy o dołączeniu do stawki – […]
Odłączanie cylindrów w Cadillacu Seville II z silnikiem V8-6-4 | „Motor” nr 47/1981
W „Motorze” nr 47 z 22 listopada 1981 r. – prezentacja pionierskiego systemu odłączania cylindrów zastosowanego w silniku V8 Cadillaca Seville. Wtedy postrzeganego jako rozwiązanie dla jednostek o znacznej pojemności i dużej liczbie cylindrów. Wprowadzenie go np. w silnikach 4-cylindrowych autor uważał za wręcz trudne do wyobrażenia. Sporo się zmieniło od tamtego czasu.
31.01.2024 17:00
W „Motorze” nr 47 z 22 listopada 1981 r. – prezentacja pionierskiego systemu odłączania cylindrów zastosowanego w silniku V8 Cadillaca Seville. Wtedy postrzeganego jako rozwiązanie dla jednostek o znacznej pojemności i dużej liczbie cylindrów. Wprowadzenie go np. w silnikach 4-cylindrowych autor uważał za wręcz trudne do wyobrażenia. Sporo się zmieniło od tamtego czasu.
Andretti pokazał model bolidu na sezon 2024 w tunelu aerodynamicznym
30.01.2024 17:01
Zespół Andretti Cadillac cały czas ciężko pracuje, aby móc zadebiutować w Formule 1 już w sezonie 2025. Niedawno ekipa pochwaliła się pierwszymi zdjęciami modelu bolidu z tunelu aerodynamicznego.
Tagi: Cadillac
Źródło:
F1.dziel-pasje.pl
Aitken i ekipa Action Express Racing na prowadzeniu po ¾ wyścigu 24h Daytona
Jack Aitken, kierowca Cadillaca zespołu Action Express Racing #31, jest na wirtualnym prowadzeniu w klasyfikacji 24-godzinnego wyścigu na torze Daytona International Speedway. Za Brytyjczykiem jedzie Matt Campbell z Porsche Team Penske #7, a także Matthiu Jamminet z drugiego prototypu Porsche. Różnica jest taka, że francuski kierowca z #6 musi odbyć karę za niestosowanie się do parametrów kontrolowania napędu w swoim prototypie. Przez to na podium weszło prywatne Porsche ekipy Proton Competition #5.
28.01.2024 13:38
Jack Aitken, kierowca Cadillaca zespołu Action Express Racing #31, jest na wirtualnym prowadzeniu w klasyfikacji 24-godzinnego wyścigu na torze Daytona International Speedway. Za Brytyjczykiem jedzie Matt Campbell z Porsche Team Penske #7, a także Matthiu Jamminet z drugiego prototypu Porsche. Różnica jest taka, że francuski kierowca z #6 musi odbyć karę za niestosowanie się do parametrów kontrolowania napędu w swoim prototypie. Przez to na podium weszło prywatne Porsche ekipy Proton Competition #5.
Cadillac planuje poprawki do prototypu V-Series.R
General Motors to kolejny producent klasy hipersamochodów, który zapowiedział modernizację swojej konstrukcji. Amerykańska marka planuje zmiany dopiero w 2025 roku.
23.01.2024 23:29
General Motors to kolejny producent klasy hipersamochodów, który zapowiedział modernizację swojej konstrukcji. Amerykańska marka planuje zmiany dopiero w 2025 roku.
Podsumowanie sobotnich testów Roar Before the 24
Trzy sesje odbyły się 20 stycznia, gdzie kierowcy wszystkich czterech kategorii uczestniczyli w łącznie ponad czterech godzinach treningów. W nich najlepsi ponownie okazali się kierowcy prototypów Cadillaca oraz Porsche. Ze zmiennym szczęściem radził sobie Inter Europol Competition #52 w kategorii LMP2.
21.01.2024 7:24
Trzy sesje odbyły się 20 stycznia, gdzie kierowcy wszystkich czterech kategorii uczestniczyli w łącznie ponad czterech godzinach treningów. W nich najlepsi ponownie okazali się kierowcy prototypów Cadillaca oraz Porsche. Ze zmiennym szczęściem radził sobie Inter Europol Competition #52 w kategorii LMP2.
Zakończono pierwszy dzień testów Roar Before the 24
Porsche i Cadillac – to te prototypy znalazły się na czele testów przed 24-godzinnym wyścigiem na torze Daytona International Speedway. Choć pierwszy dzień testów był okazją do ponownego zaznajomienia się z autami, a także poznania nowych maszyn, to zespoły też testowały wytrzymałość swoich pojazdów. W pierwszym treningu najszybszy był Nick Tandy z Porsche Team Penske #6, a w drugim – Pipo Derani z Action Express Racing #31.
20.01.2024 7:22
Porsche i Cadillac – to te prototypy znalazły się na czele testów przed 24-godzinnym wyścigiem na torze Daytona International Speedway. Choć pierwszy dzień testów był okazją do ponownego zaznajomienia się z autami, a także poznania nowych maszyn, to zespoły też testowały wytrzymałość swoich pojazdów. W pierwszym treningu najszybszy był Nick Tandy z Porsche Team Penske #6, a w drugim – Pipo Derani z Action Express Racing #31.
Cadillac Optiq 2024, czyli nowy crossover na prąd
Amerykańska marka pokazała światu swój nowy samochód. To nowy crossover, który ma otwierać ofertę pojazdów z elektrycznym układem napędowym. Oto Cadillac Optiq 2024 w pełnej okazałości. Jak można wywnioskować, uplasuje się w gamie pod modelem Lyriq. Warto podkreślić, że będzie oferowany globalnie. Ma charakteryzować się „energiczną dynamiką jazdy”, co brzmi jak mało przemyślany slogan reklamowy. […]
20.11.2023 16:52
Amerykańska marka pokazała światu swój nowy samochód. To nowy crossover, który ma otwierać ofertę pojazdów z elektrycznym układem napędowym. Oto Cadillac Optiq 2024 w pełnej okazałości. Jak można wywnioskować, uplasuje się w gamie pod modelem Lyriq. Warto podkreślić, że będzie oferowany globalnie. Ma charakteryzować się „energiczną dynamiką jazdy”, co brzmi jak mało przemyślany slogan reklamowy. […]
General Motors nowym dostawcą silników do F1 od 2028 roku
Koncern General Motors potwierdził rejestrację w FIA jako dostawca jednostek napędowych do F1 od 2028 roku. Ich silniki powinny nazywać się Cadillac, a wejście koncernu […]
Na znajduje się więcej artykułów na temat Formuły 1.
14.11.2023 16:47
Koncern General Motors potwierdził rejestrację w FIA jako dostawca jednostek napędowych do F1 od 2028 roku. Ich silniki powinny nazywać się Cadillac, a wejście koncernu […]
Na znajduje się więcej artykułów na temat Formuły 1.