Kolejny klasyk na Florydzie – zapowiedź 12h Sebring
W ten weekend w stanie Floryda ponownie powraca do ścigania seria IMSA. Ekipy GTP, LMP2, GTD Pro i GTD przejadą wymagające 12 godzin po wyboistym i wymagającym koncentracji torze wyścigowym, Sebring International Raceway. To tutaj mogą nastąpić ciekawe wydarzenia, jakimi byliśmy świadkami rok temu, podczas zmagań kierowców IMSA.
W ten weekend w stanie Floryda ponownie powraca do ścigania seria IMSA. Ekipy GTP, LMP2, GTD Pro i GTD przejadą wymagające 12 godzin po wyboistym i wymagającym koncentracji torze wyścigowym, Sebring International Raceway. To tutaj mogą nastąpić ciekawe wydarzenia, jakimi byliśmy świadkami rok temu, podczas zmagań kierowców IMSA.
swiatwyscigow.pl
Źródło:
Cadillac zmieni operatora przed sezonem 2025
General Motors nie przedłuży umowy z Chip Ganassi Racing i zmieni operatora swojego programu fabrycznego w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIA WEC w 2025 roku.
General Motors nie przedłuży umowy z Chip Ganassi Racing i zmieni operatora swojego programu fabrycznego w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIA WEC w 2025 roku.
swiatwyscigow.pl
Źródło:
Toyota rozważy wystawienie trzeciego auta w sezonie 2025
Toyota Gazoo Racing może powiększyć swój zespół w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIA WEC do trzech zgłoszeń w kategorii hipersamochodów, począwszy od sezonu 2025.
Toyota Gazoo Racing może powiększyć swój zespół w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIA WEC do trzech zgłoszeń w kategorii hipersamochodów, począwszy od sezonu 2025.
swiatwyscigow.pl
Źródło:
Potrójny triumf Porsche 963, Manthey PureRxcing wygrywa w klasie GT3
Zespół Porsche Penske Motorsport w przebojowym stylu odniósł swoje pierwsze zwycięstwo z Porsche 963 w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIA WEC. Podczas inauguracji sezonu w Katarze jako pierwszy metę minął samochód nr 6, który prowadzili trzej kierowcy fabryczni: Kévin Estre (Francja), André Lotterer (Niemcy) i Laurens Vanthoor (Belgia). Bliźniaczy samochód z numerem 5 ukończył wyścig na dystansie 1812 km na trzecim miejscu. Triumf Porsche dopełniła ekipa kliencka Hertz Team Jota, która zajęła drugą pozycję. To nie koniec sukcesów producenta sportowych aut ze Stuttgartu-Zuffenhausen: w nowej klasie LMGT3 zwyciężyło 911 GT3 R w barwach Manthey PureRxcing.
Zespół Porsche Penske Motorsport w przebojowym stylu odniósł swoje pierwsze zwycięstwo z Porsche 963 w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIA WEC. Podczas inauguracji sezonu w Katarze jako pierwszy metę minął samochód nr 6, który prowadzili trzej kierowcy fabryczni: Kévin Estre (Francja), André Lotterer (Niemcy) i Laurens Vanthoor (Belgia). Bliźniaczy samochód z numerem 5 ukończył wyścig na dystansie 1812 km na trzecim miejscu. Triumf Porsche dopełniła ekipa kliencka Hertz Team Jota, która zajęła drugą pozycję. To nie koniec sukcesów producenta sportowych aut ze Stuttgartu-Zuffenhausen: w nowej klasie LMGT3 zwyciężyło 911 GT3 R w barwach Manthey PureRxcing.
swiatwyscigow.pl
Źródło:
Alpine najlepszym z nowych producentów w WEC
Aż czterech nowych producentów przystąpiło w miniony weekend do swojego pierwszego wyścigu Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA WEC w Katarze. Najlepiej spośród nich poradziło sobie Alpine.
Aż czterech nowych producentów przystąpiło w miniony weekend do swojego pierwszego wyścigu Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA WEC w Katarze. Najlepiej spośród nich poradziło sobie Alpine.
swiatwyscigow.pl
Źródło:
Kubica: Możemy być dumni
Robert Kubica, Robert Szwarcman i Yifei Ye zajęli piąte miejsce w swoim pierwszym wspólnym wyścigu Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA WEC w Katarze.
Robert Kubica, Robert Szwarcman i Yifei Ye zajęli piąte miejsce w swoim pierwszym wspólnym wyścigu Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA WEC w Katarze.
swiatwyscigow.pl
Źródło:
Peugeot wie, dlaczego stracił podium w Katarze
Zabrakło dwóch okrążeń, aby zespół Peugeot Sport świętował swój najlepszy wynik w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIA WEC podczas inauguracji sezonu 2024 w Katarze.
Zabrakło dwóch okrążeń, aby zespół Peugeot Sport świętował swój najlepszy wynik w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIA WEC podczas inauguracji sezonu 2024 w Katarze.
swiatwyscigow.pl
Źródło:
Pierwsze zwycięstwo Porsche 963 w WEC
Kévin Estre, André Lotterer i Laurens Vanthoor odnieśli zwycięstwo w pierwszej edycji wyścigu 1812 km Kataru – inauguracyjnej rundzie sezonu 2024 Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA WEC. Porsche 963 wypełniły całe podium.
Kévin Estre, André Lotterer i Laurens Vanthoor odnieśli zwycięstwo w pierwszej edycji wyścigu 1812 km Kataru – inauguracyjnej rundzie sezonu 2024 Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA WEC. Porsche 963 wypełniły całe podium.
swiatwyscigow.pl
Źródło:
Porsche prowadzi w połowie 1812 km Kataru
André Lotterer jest liderem po pięciu z dziesięciu godzin wyścigu 1812 km Kataru – inauguracji sezonu Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA WEC. Kierowca Porsche #6 prowadzi przed Jeanem-Érikiem Vergnem w Peugeocie #93.
André Lotterer jest liderem po pięciu z dziesięciu godzin wyścigu 1812 km Kataru – inauguracji sezonu Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA WEC. Kierowca Porsche #6 prowadzi przed Jeanem-Érikiem Vergnem w Peugeocie #93.
swiatwyscigow.pl
Źródło:
Wystartował sezon 2024 WEC
Sezon 2024 Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA WEC wystartował w Katarze. Po pierwszej godzinie 1812-kilometrowej inauguracji sezonu prowadzi Peugeot.
Sezon 2024 Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA WEC wystartował w Katarze. Po pierwszej godzinie 1812-kilometrowej inauguracji sezonu prowadzi Peugeot.
swiatwyscigow.pl
Źródło:
Pierwsze pole position Porsche, mistrzowie świata odpadają w Q1
Matt Campbell zapewnił Porsche pierwsze pole position w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIA WEC. Porsche Penske Motorsport podzieli pierwszy rząd z Toyotą.
Matt Campbell zapewnił Porsche pierwsze pole position w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIA WEC. Porsche Penske Motorsport podzieli pierwszy rząd z Toyotą.
swiatwyscigow.pl
Źródło:
Cadillac wychodzi na czoło przed kwalifikacjami
Po całym tygodniu dominacji Porsche w sesjach przed 1812 km Kataru, Cadillac wyszedł na czoło w ostatnim treningu przed kwalifikacjami do inauguracyjnej rundy sezonu 2024 Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA WEC.
Po całym tygodniu dominacji Porsche w sesjach przed 1812 km Kataru, Cadillac wyszedł na czoło w ostatnim treningu przed kwalifikacjami do inauguracyjnej rundy sezonu 2024 Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA WEC.
swiatwyscigow.pl
Źródło:
Porsche odjeżdża od stawki w skróconym drugim treningu
Kévin Estre ustanowił najlepszy czas okrążenia podczas drugiej sesji treningowej przed 1812 km Kataru – inauguracyjnej rundy sezonu 2024 Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA WEC.
Kévin Estre ustanowił najlepszy czas okrążenia podczas drugiej sesji treningowej przed 1812 km Kataru – inauguracyjnej rundy sezonu 2024 Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA WEC.
swiatwyscigow.pl
Źródło:
Porsche tuż przed Ferrari, czterech producentów w sekundzie
Matt Campbell w Porsche #5 fabrycznego zespołu Penske Motorsport uzyskał najlepszy czas pierwszej sesji treningowej przed 1812 km Kataru – pierwszą rundą Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA WEC.
Matt Campbell w Porsche #5 fabrycznego zespołu Penske Motorsport uzyskał najlepszy czas pierwszej sesji treningowej przed 1812 km Kataru – pierwszą rundą Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA WEC.
swiatwyscigow.pl
Źródło:
Zespół Project 1 ogłosił bankructwo
Mistrz serii WEC w 2018-19 w kategorii GTE Am we wtorek podał oświadczenie o upadłości. Tyczy się to też siostrzanej firmy, Project 1 Drivetime, która organizowała tzw. track day na różnych torach wyścigowych.
Mistrz serii WEC w 2018-19 w kategorii GTE Am we wtorek podał oświadczenie o upadłości. Tyczy się to też siostrzanej firmy, Project 1 Drivetime, która organizowała tzw. track day na różnych torach wyścigowych.
Źródło:
swiatwyscigow.pl
Porsche o włos przed Cadillakiem, Ferrari Kubicy trzecie
Przedsezonowe testy Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA WEC zostały zakończone. Przez dwa dni każdy zespół mógł jeździć przez 12 godzin po torze Lusail w Katarze. Na czele każdej z czterech sesji znalazło się Porsche.
Przedsezonowe testy Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA WEC zostały zakończone. Przez dwa dni każdy zespół mógł jeździć przez 12 godzin po torze Lusail w Katarze. Na czele każdej z czterech sesji znalazło się Porsche.
swiatwyscigow.pl
Źródło:
Fabryczne Porsche na czele porannej wtorkowej sesji
Hipersamochody Porsche 963 pozostają najszybsze we wszystkich sesjach Prologu WEC w Katarze. Pałeczkę po klienckiej ekipie Jota przejął we wtorek fabryczny zespół Porsche Penske Motorsport.
Hipersamochody Porsche 963 pozostają najszybsze we wszystkich sesjach Prologu WEC w Katarze. Pałeczkę po klienckiej ekipie Jota przejął we wtorek fabryczny zespół Porsche Penske Motorsport.
swiatwyscigow.pl
Źródło:
Jota tuż przed Ferrari pierwszego dnia Prologu WEC
Dwa dni później niż pierwotnie planowano wystartował Prolog przed inauguracją sezonu 2024 Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA WEC w Katarze. Najszybszy pierwszego dnia testów był Callum Ilott z Jota Sport.
Dwa dni później niż pierwotnie planowano wystartował Prolog przed inauguracją sezonu 2024 Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA WEC w Katarze. Najszybszy pierwszego dnia testów był Callum Ilott z Jota Sport.
swiatwyscigow.pl
Źródło:
Palou pojedzie w 24h Le Mans
Zespół Chip Ganassi Racing ogłosił swoich kierowców, którzy poprowadzą dwa hipersamochody Cadillaca w 24-godzinnym wyścigu Le Mans. W załodze #2, etatowo rywalizującej w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIA WEC, pojedzie dwukrotny mistrz IndyCar – Álex Palou.
Zespół Chip Ganassi Racing ogłosił swoich kierowców, którzy poprowadzą dwa hipersamochody Cadillaca w 24-godzinnym wyścigu Le Mans. W załodze #2, etatowo rywalizującej w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIA WEC, pojedzie dwukrotny mistrz IndyCar – Álex Palou.
swiatwyscigow.pl
Źródło:
Kara dla BMW i Ferrari w klasyfikacji producentów
Seria IMSA nałożyła karę grzywny oraz odebraniu wszystkich punktów Ferrari i BMW po naruszeniu „oczekiwanych osiągów” osiąganych przez zespoły GTD Pro i GTD tych producentów. Kara odnosi się do zabrania wszystkich punktów w klasyfikacji generalnej producentów, jak i w klasyfikacji długodystansowej. Jednakże wszystkie zespoły w wyścigu zachowały swoje miejsca w wyścigu 24h Daytona.
Seria IMSA nałożyła karę grzywny oraz odebraniu wszystkich punktów Ferrari i BMW po naruszeniu „oczekiwanych osiągów” osiąganych przez zespoły GTD Pro i GTD tych producentów. Kara odnosi się do zabrania wszystkich punktów w klasyfikacji generalnej producentów, jak i w klasyfikacji długodystansowej. Jednakże wszystkie zespoły w wyścigu zachowały swoje miejsca w wyścigu 24h Daytona.
swiatwyscigow.pl
Źródło:
Wybierz kategorię
reklama
ADAC
Alfa Romeo
Aro
Audi
Austin
BMW
Citroen
Dacia
Dealer
Ducati
Fernando Alonso
Ferrari
Fiat
Ford
Ford Focus
Honda
Hyundai
Jeep
Kia
Lewis Hamilton
Mandat
Mazda
McLaren
Mercedes
MG
Mini
Motocykle
MotoGP
Nissan
Olej
Opel
Opel Astra
Peugeot
Policja
Porsche
Red Bull
Renault
Renault Megane
Robert Kubica
Seat
Sebastian Vettel
Skoda
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volkswagen Golf
Volkswagen Passat
Volvo
WRC
Wypadek
MotoInfo24.pl poleca: Oferty poleasingowe | Ubezpieczenia OC /AC | Części samochodowe | Sporty samochodowe